Can You Notice Me In The Street ?


რა გვიქნა დიდმა ზურიუსმა… მთელი ბლოგოსფერო შეკრიბა და ვითომ ვიცნობთ ერთმანეთს ისე ვწერთ : )) =)) ყოველ შემთხვევაში მე ვერავის ვერ ვიცნობ 😐 ხო და რას ვამბობდი … ტატუმ “დამთაგა” და მეც ვიწყებ 🙂

Where ?

ჩემი ნახვა შეიძლება ჩემს სკოლასთან (55) 9-იდან 3-4 საათამდე. აუცილებლად ჩემ სალომეებთან ერთად ვიქნები, ნუ თუ სამივე არ მეყოლება რომელიმე აუცილებლად იქნება. თითქმის სულ ვიცინი ან ნაყინს მივირთმევ… აი თუ მარტო ვარ, მაშინ  ცუდ ხასიათზე ვარ და სამყაროს ვაწუხებ ჩემი სახით… 😐 მაგრამ თუ მიცანით ნუ მოგერიდებათ, მოდით და მითხარით მარტო აღარ ხართქოო :)) =)) და გამეღიმება, გავწითლდები და დებილი სახით ვიქნები, სანამ არ მიხვდები და არ მეტყვი ვინ ხარ :)) =)) ნუ ვინ ხარში არ ვგულისხმოობ? სახელი, გვარი, მამის სახელი, დაბადების თარიღი და ა.შ. კიდევ მნახავთ პლატოზე, პირველი პლატოს გარდა ყველგააან!!! :)) =)) იშვიათად სააკაძეზე და პეკინზე. ნუ ხანდახან აბაშიძე და ჭავჭავაძეც : )) =)) ვერ შემხვდებით “მარშუტკაში” და ყვითელ ავტობუსში, პატარა ვარ და დედიკოს დავყავარ 🙂

Clothe

ჩაცმულობაა? მგონი განსაკუთრებული არ მაქვს. ჯინსებით დავდივარ და მაიკით, რომელსაც უმეტესად რაღაც აწერია ან ახატია. თუ ცივა მაიკა + ჟაკეტი .. არ მიყვარს გრძელმკლავიანები. კიდევ რაა… უი თუ ძალიან მცხელა მაცვია ფართე ჯინსის ბრიჯი და ზემოდანაც ასევე ფართე ზედა, რომელსაც ან Rolling Stone აწერია და ტუჩი აქვს ზედ ან რაიმე მაგდაგვარი. :)) ფეხზე “ტაპკები” ან კედები მაცვია.. სულ რომ იწვოდეს შეიძლება მაინც კედები მეცვას და ჯინსები :)) ესე ვიცი ხოლმე.. ცოტა ვერ ვარ დააა… :)) =))

მემგონი საკმარისია … ჩემი სურათებიც დაგეხმარებათ ალბათ : ) და მოდით, მოდით… ნუ დაგეზარებათ და ნახეთ ჩემი გაწითლებული სახე :”>:)

ვთაგავ…. გიორგის,  მარის და ნინოს

15 thoughts on “Can You Notice Me In The Street ?

  1. Qilipa ამბობს:

    ერთადერთი ხარ მგონი ვინც ტიმბერლეიკ ჯასტინას უსმენს და როლინგ სტოუნზის მაისურით დადის :შ რა წესია ვერ გევიგე? 😛

    • egoisti ამბობს:

      ოო 😐 რა გინდა 😐 მარტო ჩემ ჯასტინს კი არ ვუსმენ 😦 იოო .. როკი ფორევერ :)) =))

  2. egoisti ამბობს:

    @Qilipa
    ოო 😐 გადი რაა 😐 ნერვებს მიშლი 😦 და შენ ჯობია მიცნო რომ დამინახავ :)) =))

  3. Tatia ამბობს:

    რომ გითხრა სასაცილოდ წერ-მეთქი, მგონი არ გეწყინება, თან ცუდად არც ვამბობ. : )

    თუ გიცნობ, მოვალ და გეტყვი, რომ ღიმილი ეპიდემიურად გადამდებია და გაგეღიმება.

    : )

    • egoisti ამბობს:

      დიახაც, მე სასაცილოდ ვწერ… არა დაღაც დღეს ვარ ესეთ ხასიათზე :)) =)))
      მოდი, მოდიიი! გელი !

  4. anina ამბობს:

    ლამაზი ხარ. თუ სადმე შემხვდი, აუცილებლად გიცნობ : ))

Leave a Reply

